بررسی صحت ssl یک سایت

برای بررسی گواهینامه SSL یک وب سایت بطور معمول میتوان از روشهای ساده ای مانند مشاهده پروتکل //:https به جای //:http قبل از نام سایت یا همان دامین و یا در روشی دیگر مشاهده تاییدیه گواهی دیجیتال شرکت صادر کننده گواهینامه SSL در بخش کپی رایت سایت که معمولا وب سایت ها برای جلب اطمینان کاربران شان این تاییدیه ها را در بخش کپی رایت سایت با دسترسی عموم کاربران قرار میدهند. گواهینامه SSL تایید شده در بخش آدرس بار مرورگر ممکن است با نوار قرمز رنگی نمایش داده شود و کنار این نوار قرمز رنگ متن عدم تایید گواهی SSL و غیر واقعی بودن گواهینامه ssl نوشته شده باشد. نوار سبز رنگ در بخش آدرس به شما اطمینان بیشتری میدهد که گواهی ssl وب سایت مورد نظر تایید شده است

همچنین ممکن است در ادرس بار با رنگ نارنجی نشان بدهد ، این مورد مشکلی ندارد ، چون این احتمال است که لینکهای داخلی با http باشند.

 

همچنین شما می توانید با استفاده از سایت زیر این موضوع را بررسی کنید:

https://www.sslshopper.com/ssl-checker.html

 

 

  • پیش از خرید گواهی، باید در هاست خود یک CSR تولید نمایید، همچنین ممکن است برای نصب گواهی در هاستینگ، نیاز به دریافت IP اختصاصی داشته باشید (هاستهای لینوکس میهن هاستینگ برای نصب گواهی نیاز به IP اختصاصی ندارد.) که برای اطلاع از آن باید با پشتیبانی هاست خود در تماس باشید.
  • جهت خرید ssl به لینک زیر مراجعه کنید:
  • خرید گواهی ss

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متن نظر
نام*:
رایانامه*:
وب سایت / وبلاگ: